Home › Forums › Uw systeem! › Man cave 2.0
-
AuteurBerichten
-
-
13/04/2023 om 11:32 #157904
-
25/04/2023 om 10:39 #158147
Pieter Claes
DeelnemerDag Vincent,
Ongelofelijk. Ik vraag me dan altijd af hoe een mens het tot dat niveau brengt. Breng je dat als ondernemer (in audio industrie?) in als beroepskost of betaal je het allemaal uit eigen zak?
Mvg Pieter
<div id=”ConnectiveDocSignExtentionInstalled” data-extension-version=”1.0.4″></div> -
25/04/2023 om 15:12 #158155
Vincent
DeelnemerHi Pieter,
De kelder kwam toevallig met het betrekken van een nieuw huis en de setup tsja.. een doorgeslagen hobby plus er hard voor werken (alS ondernemer). De ene koopt een dure BMW 5-serie en de andere een paar speakertjes 🙂
Maar goed, ik hou mij altijd voor dat de componenten (redelijk) waardevast zijn en dus een betere investering dan de genoemde BMW.
Overigens kan ik net zo goed genieten van een tekening die mijn zoontje van 4 heeft gemaakt.
-
25/04/2023 om 16:30 #158161
Guus
DeelnemerHoi Vincent,
Complimenten voor je indrukwekkende en kwijl opwekkende mancave! Super mooi om je passie zo te kunnen waarmaken. Vergelijking met BMW is wat mij betreft heel treffend. Zodra je die de showroom uitrijdt heb je al een paar leuke speakertjes stuk geslagen….
Lastige vind ik het combineren van meerdere interesses / passies. Ik ga ook helemaal aan op (mooie en snelle) auto’s, en racefietsen…Bovenaan mijn lijstje, als ultieme gezinsauto, staat een RS6. Financieel voorlopig nog niet haalbaar, maar ik gun mezelf mijn dromen. Voor nu geef ik audio (en wielrennen) dan ook de voorkeur, veel waardevaster en geeft me toch iets meer 24/7 plezier. Bovendien geniet het hele gezin mee. Al kan ik soms niet helemaal vinden in de muzieksmaak van mijn pubers…Ach, zo leer ik ook weer bij.
In ieder geval heel veel luisterplezier!
Vriendelijke groet,
Guus
-
02/05/2023 om 10:28 #158286
Jaap
SleutelbeheerderWauw… dat is écht een geweldig mooie set zeg! Complimenten!
-
03/05/2023 om 11:19 #158310
Vincent
DeelnemerTxs Jaap! Was een lange zit qua opbouw en fine tuning maar het resultaat mag er zijn. Om de woorden van Ben te herhalen ‘de Savoys hebben in de Wisseloord nooit dit niveau gehaald’, kwam door het laag wat daar niet goed onder controle was… dus dat zou voor jou wat moeten zeggen denk ik 😉
-
-
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om op dit onderwerp te kunnen reageren.