dinsdag, april 16, 2024

Welke versterker past bij mijn muziekkleur?

Weergave van 4 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #168724

      Dag,

      Ik ben in het bezit van een Atoll IN300se en ben er tevreden over. Nu ben ik toch aan het denken om te upgraden. Aangezien de Atoll bevalt zou de IN400 een logische keuze zijn, maar dat is het niet. De IN400 is verouderd en is geen grote verbetering ten opzichte van de In300se.

      Dus kom je bij een ander merk uit.. en daar loop ik vast. ik wil graag vooronderzoek doen en ben op zoek naar een versterker rond de 5000,– en persoonlijk houd ik van een warm doch gedetailleerd geluid met een flinke punch.

      Ik heb begrepen dat Hegel (H390) een ietwat gekleurd geluid zou hebben, maar weet iemand aan welk merk ik nog kan denken? Het gaat om (voor mij) veel geld, dus ik wil het graag goed besteden.

      Momenteel heb ik Tannoy XT8F revolution speakers, maar deze wil ik upgraden naar Fyne 502sp. Zowel Tannoy en Fyne klinken warm met een goede punch.

      Ik hoor het graag!

      Alvast bedankt!

    • #170509
      johnjohn
      Deelnemer

      Hoi Roger,

      Al eens nagedacht over de Cambridge edge integrated? Lees eens whathifi review.komt volgens mij in jouw richting.groetjes.

    • #170513
      Alpha AudioAlpha Forum
      Sleutelbeheerder

      Ik zou in die klasse voor een NAD M33 gaan. Kan alles, klinkt geweldig.

    • #170520
      Pathos39Pathos39
      Deelnemer

      tekst

    • #170838
      Ferdy BossyFerdy Bossy
      Deelnemer

      Kost minder dan de helft Een prijskaartje zegt niets, specificaties vaak wel. Volgens mij kun beter eerst ‘n A/B vergelijking aanvragen bij ‘n zaak die ook DE betrouwbare/neutrale luidsprekerboxen heeft voor de studio of thuis En dan is er nog altijd het probleem van de akoestiek. De kans nihil, dat deze gelijk aan die van thuis is.

Weergave van 4 reactie threads
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.
×